کنکور سراسری زبان انگلیسی

کنکور سراسری زبان انگلیسی توسط معلم خصوصی در تهران و شهرستان ها با قیمت مناسب با چندین سال سابقه حل تمرین و حل مسئله با چندین سال سابقه


 تلفن: 09113514412
 لطفا پس از تماس با معلم یا استاد بگویید: «آگهی شما را در سایت هزار استاد دیده ام و کد «استاد-147» را اعلام کنید»
 سایت هزار استاد،یک سایت تبلیغات معلم خصوصی، اساتید و آموزشگاه ها است وهیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال قرارداد شما ندارد.
 مکان: مازندران - ساری
 تلفن: 09189391205
 لطفا پس از تماس با معلم یا استاد بگویید: «آگهی شما را در سایت هزار استاد دیده ام و کد «استاد-34» را اعلام کنید»
 سایت هزار استاد،یک سایت تبلیغات معلم خصوصی، اساتید و آموزشگاه ها است وهیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال قرارداد شما ندارد.
 مکان: کرمانشاه - سنقر

کنکور سراسری زبان انگلیسی
زبان انگلیسی کنکور سراسری یکی از درس های مهم است که باید توسط معلم خصوصی و به صورت خوب آن را برای کنکور یاد بگیریم و آماده شوید. از آنجا که ضریب در کنکور سراسری زبان انگلیسی در کنکور سراسری بالا است و یکی از درس های مهم می باشد حتماً توصیه می شود در صورتیکه در این درس ضعیف هستید از یک معلم خصوصی جهت تدریس زبان انگلیسی کنکور سراسری کمک بگیرید.

تلفن معلم خصوصی زبان انگلیسی کنکور سراسری
اگر به دنبال تلفن معلم خصوصی زبان انگلیسی کنکور سراسری هستید و میخواهید جهت درس زبان انگلیسی کنکور سراسری یک معلم خصوصی جهت آموزش و تمرین هستید در لیست بالا می توانید اسامی خیلی از معلم های خصوصی زبان انگلیسی کنکور سراسری را مشاهده نمایید.

قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور سراسری
اگر به دنبال قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور سراسری هستید در لیست بالا می توانید اسامی خیلی از معلم های خصوصی که می‌توانند زبان انگلیسی کنکور سراسری را به صورت خصوصی و عمومی تدریس کنند به همراه قیمت مشاهده نمایید جهت مشاهده قیمت هر یک از اساتید می توانید روی آنها کلیک کنید تا وارد صفحه شخصی آن استاد بشوید.

معلم خصوصی زبان انگلیسی کنکور سراسری در تهران و شهرستانها
اگر به دنبال معلم خصوصی زبان انگلیسی کنکور سراسری در تهران و مناطقی از آن همانند شمال تهران شرق تهران غرب تهران و محل هایی مانند پاسداران نیاوران سعادت آباد شهرک غرب زعفرانیه ونک قلهک و سیدخندان و غیره هستید و یا در شهرهایی مانند شهر اهواز اصفهان تبریز کرج شیراز اراک مشهد و غیره زندگی می کنید در لیست بالا می توانید اسامی خیلی از معلم خصوصی های زبان انگلیسی کنکور سراسری را در تهران و شهرستانها مشاهده نمایید.